fredag 18. desember 2009

Ting 19 Virtuelle verdener

Ja, dette er litt av en verden! - Var inne på Second Life og lekte meg litt. Artig med rollespill, men tror ikke jeg kommer til å bruke mye tid på dette for min egen del, liker meg bedre i den virkelige verden.
World of Warcraft har jeg hørt mye om. Det styrer jeg unna, det er nok av de som bruker tida si på, og som er hekta på å samarbeide om å løse problemer i den verdenen!
Vet ikke helt om biblioteket har så mye bruk for dette, men det er jo greitt å vite at det finnes ;-)

1 kommentar:

  1. Ok!

    Vi vil prøve å få til et arrangement der de som jobber med Norgesbiblioteket i Second Life har en demonstrasjon og snakker om hva det kan brukes til.

    Bokprat i Norgesbiblioteket f.eks., hvorfor ikke? :-)

    Hilsen Heidi

    SvarSlett