torsdag 17. desember 2009

Ting 18 Webapplikasjoner

Valgte å bruke google docs. Gikk først inn på Zoho Writer og snuste litt rundt der. Siden jeg allerede har google-konto valgte jeg denne. Gikk inn på den norske utgaven google dokumenter, der fikk jeg forklaring på norsk, og da blir alt så mye enklere:-)
Det kan være kjekt å bruke google dokumenter når en f.eks skal samarbeide om et blogginnlegg sammen med andre. Det kan være greitt å jobbe i det samme dokumentet fra ulike steder. - Jeg ser absolutt nytten. Det kan jo være ok å kunne lagre dokumenter og regneark på nettet om du f.eks. ikke har tilgang til microsoft office. Cecilie og jeg har planer om å samarbeide om et innlegg på nett når vi får tid!

1 kommentar:

  1. Flott!

    Du kan bruke Google-kontoen for å logge deg inn på Zoho writer også, og der kan du også velge norsk som språk.

    Det er også veldig praktisk med slike tjenester f.eks. i organisasjonslivet der flere styremedlemmer skal ha tilgang til å sende ut epost til medlemmer, lese/skrive møtereferat, osv.

    God jul!

    Hilsen Heidi

    SvarSlett